Tuesday 26 August 2014

Water, gate

Sarrians, route de Monteux.

I drive past this twisted metal gate every working day -  I keep wondering how it got so badly damaged. I've always wanted to photograph it and then one day it rained and I figured the time was right.

Je passe devant ce portail de métal tordu tous les jours où je travaille.. Je me suis toujours demandé ce qui avait bien pu le mettre dans cet état-là. J'ai toujours eu envie de le photographier mais un jour sous la pluie je me suis dit que c'était le moment que j'attendais.

5 comments:

William Kendall said...

It certainly does look mangled. Car accident or vandalism?

chri said...

Cette pluie propose une ambiance étrange, bien saisie!

Michel Benoit said...

Méthode de photographie picturale Nathalienne :
wet and see !

Thérèse said...

Bonne question.

Yogi♪♪♪ said...

I'm glad you finally stopped. You picked the perfect time.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails