Tuesday 10 February 2015

La Peyriere sous la neige

La Peyrière, Beaumes-de-Venise
Snow over La Peyrière, a delightful property for rent in Provence in the summer. Above, a nature reserve where thyme and rosemary grow wild. Below, vineyards and olive groves.
To see the same view in summer when you're dying for a swim in the pool click here.
For more details about the property, full description, photo gallery, rates and availibility, click here.

Neige sur la Peyrière, une délicieuse maison à louer en Provence pendant l'été. Au-dessus, la garrigue où poussent pins, thym et  romarin. En-dessous, des vignes et des champs d'oliviers.
Pour voir la même vue l'été quand la piscine appelle à la baignade cliquez ici.
Pour plus de détails sur la maison, description, galerie photo, tarifs et disponibilité, cliquez ici.

                                     For a summer view of the same bird, click here.
                                   Pour voir ce bel oiseau pendant l'été, cliquez ici.
La Peyriere, luxury 4-bedroom holiday home in Provence - fantastic views, privacy, wine region,
La Peyrière, location de vacances en Provence - vue exceptionnelle, pas de voisins, région des vins.

16 comments:

Stefan Jansson said...

wow, that looks like a great place for a week in the Summer. And i like your Winter photos of the place.

Thérèse said...

C'est superbe!

Anonymous said...

Photos hivernales inattendues d'une très belle demeure :)

William Kendall said...

It's very pretty under a dusting of snow. I'm surprised the pool remains open in the winter.

chri said...

Quels beaux: Maison, Bâtisse, jardin, piscine, endroit, mas, emplacement...

claude said...

C'est super chouette !
Et l'hiver elle est habitée ?

Olivier said...

toujours amoureux des paysages sous la neige, de superbes photos. J'aime aussi les villes sous la neige, mais a Evry, c'est la greve des flocons

Bob Crowe said...

I am so glad I had an opportunity to visit. It is a different world in snow.

crederae said...

ah Nathalie c'est un charme.
j'ai pense a toi l'autre jour quand jai fait les photos des toits du balcom de mon amie.

Sharon said...

Such a beautiful place!

Louisette said...

Superbe, la première photo est magnifique aussi,greeting from Mons in Belgium

Thérèse said...

Apres la neige tous les petits soleils envoyés par la nature jaillissent de partout.
J'ai pensé a toi en faisant les courses ce matin: du "Beaumes de Venise" au rayon apéritifs...

Nathalie H.D. said...

Update on 27th March I'm sorry that there's been no entry since Febuary 10th but I just haven't been able to add anything. There seems to be no room for photography and blogging in my life at the moment. Reading some of my last entries will help you understand why.
I know that my dearest blogging friends won't hold it against me.

I'm not closing down this blog completely, I might manage to get a new start, life will tell. Till then, peace and love to all, and thanks a lot for visiting. Do check out some of my older entries, there's a lot to look at when you consider I opened this blog in 2007!

Nathalie H.D. said...

Des nouvelles au 27 mars : je suis désolée de ne pas avoir ajouté de billet depuis le 10 février. J'ai l'impression qu'il n'y a plus de place pour la photo ou la blogosphère dans ma vie à l'heure actuelle. Si vous voulez comprendre pourquoi, relisez certains de mes billets précédents. JJe sais que mes plus fidèles amis blogueurs ne m'en tiendront pas rigueur.

Je ne ferme pas ce blog complètement, je laisse ouverte la possibilité d'un nouveau départ. Pour l'heure, n'hésitez pas à vous balader dans ce blog en revenant en arrière, j'ai ouvert ce blog en 2007 et il y a beaucoup de choses à voir !

chri said...

Une pensée amicale déposée ici au début d'Avril... Pour que la neige fonde?

Kate said...

Terrific comparison photos. Prefer the summer shots!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails